top of page
Αναζήτηση
  • Εικόνα συγγραφέαMakis Zoumpos

ΚΑΖΑΝΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ (video)

Έγινε ενημέρωση: 16 Νοε 2020

  • Τσίπουρο, το ποτό των μερακλήδων.


-Γυρίζω πολλές περιοχές ανά την Ελλάδα αλλά το συγκεκριμένο μου ταξίδι στα "πάτρια εδάφη" μου είχε, μεταξύ άλλων, επιφυλάξει μια ευχάριστη έκπληξη.

Η πρόσκληση για τα περίφημα Καζανέματα, έγινε από τον αγαπητό μου θείο Τάκη και ως γνωστών απάντησα θετικά χωρίς δεύτερη σκέψη μιας που κάτι αντίστοιχο δεν είχα δει ποτέ στη ζωή μου...

-Ευκαιρία για βίντεο συλλογίζομαι.

Παίρνω λοιπόν τον εξοπλισμό μου και η μετάβασή μου στο χωριό Τρίλοφος έγινε σε σύντομο διάστημα, μιας που η απόσταση από την Βέροια είναι είναι μόλις 6km.

Τα υπόλοιπα τα καταθέτω στο βίντεο που κυκλοφορεί τόσο στο you tube κανάλι μου όσο και στα social media. Καλή θέαση και μη ξεχάσεις να κάνεις εγγραφή στο κανάλι μου.


Τι είναι όμως τα Καζανέματα;

Στις αρχές του φθινοπώρου ξεκινά μια ιδιαίτερη διαδικασία∙ μια ιεροτελεστία που οι ρίζες της μπορεί να χάνονται στα βάθη των αιώνων, αλλά διατηρεί μέχρι και σήμερα αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της. Πρόκειται για τα καζανέματα, την παραγωγή, δηλαδή, του ξακουστού τσίπουρου της Ημαθίας.


Υγ: Ευχαριστώ όλους όσους συντέλεσαν στη δημιουργία του video.


bottom of page