top of page
Αναζήτηση
  • Εικόνα συγγραφέαMakis Zoumpos

Η γνωριμία μου με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Χειριστών Ραδιοτηλεφώνων Citizen Band (ΠΑ.ΣΥ.ΧΕ.ΡΑ).

Έγινε ενημέρωση: 15 Νοε 2020


Η πρώτη μου επαφή με τα λεγόμενα CB ξεκίνησε -αν θυμάμαι καλά- από την ηλικία των 10 ετών περίπου μέσα από το οικογενειακό μου περιβάλλον και συνεχίστηκε με πολλές διακυμάνσεις, μέχρι που τελικά το άφησα κοιμώμενο για πολλά χρόνια θα έλεγα.


Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν η μέρα που το μεράκι μου σε συνδυασμό με την προτροπή του εξαδέλφου μου Πέτρου Β. θα εκτόπιζε και πάλι την αναζήτηση για τέτοιους συλλόγους με αποκορύφωμα την 8 Σεπ 20 όπου πραγματοποιήθηκε και η εγγραφή μου.


Τώρα εύλογα μπορεί να αναρωτηθείς αγαπητέ μου αναγνώστη που αποσκοπεί το ραδιοτηλέφωνο Citizen Band (CB). Παρακάτω σου δίνω κάποιες πιθανές απαντήσεις:


  1. Υλοποιεί το δικαίωμα που υπάρχει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, της νόμιμης ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών στην Citizens Band 27 MHZ.

  2. Δίνει  μια θαυμάσια διέξοδο στους «Ραδιοπειρατές» των VHF/UHF, να επικοινωνούν μεταξύ τους, σε μια περιοχή συχνοτήτων, με έντονες τις ιδιότητες των VHF και πολλές από τις αξιοζήλευτες επιδόσεις των HF.

  3. Αποτελεί ένα θαυμάσιο τρόπο οι πολίτες να οργανώσουν την «άμυνά» τους, σε περιπτώσεις φυσικών και τεχνολογικών καταστροφών.

  4. Είναι το ιδανικό μέσον επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων, μηχανών ή σκαφών.

  5. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ιδιαίτερη επιτυχία για επικοινωνίες μεταξύ περιπατητών, εκδρομέων, κυνηγών, ψαράδων, ορειβατών, προσκόπων, σε ποδηλατικές ή γενικά σε αθλητικές εκδηλώσεις.

Eύχομαι σε όλους τους συναδέλφους (παλαιούς και νεότερους) καλές συνομιλίες.


Διάβασε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ΠΑ.ΣΥ.ΧΕ.ΡΑ CB που θα την βρείς εδώ

Ο ΠΑ.ΣΥ.ΧΕ.ΡΑ CB στο facebook https://www.facebook.com/groups/pasixeracb

Tα έγγραφα του συλλόγου, που πιστοποιούν την εγγραφή μου ως μέλος


Το σήμα του συλλόγου


O ΠΑ.ΣΥ.ΧΕ.ΡΑ CB και στην εφαρμογή Zello για android και IOS


Σύγχρονο ραδιοτηλέφωνο C.B. με διαμόρφωση ΑΜ!


bottom of page