top of page
Αναζήτηση
  • Εικόνα συγγραφέαMakis Zoumpos

KOSTAS TOYRNAS - 50 ΧΡΟΝΙΑ (photo & video)

  • Στο κατάμεστο Faliro Summer Theater.

Στο κατάμεστο Faliro Summer Theater, o Κώστας Τουρνάς και η μουσική παρέα του, μαζί με 1.999 περίπου θεατές συν εμένα, γιόρτασε τα 50 χρόνια της καλλιτεχνικής του δημιουργίας, την Τετάρτη 6 Ιουλίου.


Μαζί του, επί σκηνής, βρέθηκαν οι επί πολλά χρόνια φίλοι και συνεργάτες του Καίτη Γαρμπή , Χρήστος Δάντης, Γιάννης Ζουγανέλης, Δημήτρης Μεντζελος και η Ελπίδα, που μαζί με τους μουσικούς του, ερμήνευσαν τα τραγούδια που έχουμε αγαπήσει και που παραμένουν ζωντανά στις καρδιές μας. Ο Γιώργος Κυδωνάκης άνοιξε δυναμικά το πρόγραμμα με την υπέροχη φωνή του.


Η βραδιά τα είχε όλα. Μουσική, τραγούδια, συγκίνηση, χαρά. Και μια τούρτα, την οποία πήγαν στην σκηνή όλοι οι τραγουδιστές, τραγουδώντας: "50 χρόνια μουσική, 50 χρόνια στίχοι, γέμισες την καρδούλα μας, ανέβασες τον πήχη!".


Λίγο πριν το τέλος, όταν τραγούδησε τον "Αχιλλέα απ΄το Κάϊρο", ζήτησε από όλους να τραβήξουν το τραγούδι σε βίντεο από τα κινητά τους και να το στείλουν στο tournaskostas@gmail.com κάθως κάτι πολύ ωραίο ετοιμάζει.


Ακολουθεί φωτορεπορτάζ.

Μπορείς να δεις οπτικοποιημένο υλικό από τα καλύτερα highlights, μέσα από το κανάλι μου στο you tube.


Aυτά για την ώρα φίλοι μου. Αν σου άρεσε αυτό που μόλις διάβασες, κοινοποίησε το άρθρο μου στα δικά σου social media. Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, φιλιά πολλά!


Στην είδοδο του Faliro Summer Theater.


Faliro Summer Theater. Άποψη από τα δεξιά μου.


Faliro Summer Theater. Άποψη από τα αριστερά μου.


Faliro Summer Theater. Άποψη εμπρός μου.


Ο Γιώργος Κυδωνάκης άνοιξε δυναμικά το πρόγραμμα με την υπέροχη φωνή του.


Κι επί σκηνής, ο Κώστας Τουρνάς με το επιτελείο του.


"Άναψε Φωτιά" τραγούδι του 1993 από το άλμπουμ Κάτω απ' την Ακρόπολη.


Με την Επλίδα μοιράζονται την σκηνή καθώς τραγουδούν το κομμάτι "Που να σαι εσύ" από το μακρινό 1979. Εξαιρετικές φωνές σε ένα μουσικό νοσταλγικό ταξίδι.


Στη Ντισκοτέκ στην παλιά με μια εμφάνιση έκπληξη όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Επλίδα. Αναφερόμαστε στον Δημήτρη Μεντζέλο που μοιράστηκαν επι σκηνής την μεγάλη αυτή επιτυχία μαζί με την Ελπίδα.


Με τους Γιάννη Ζουγανέλη, Ελπίδα, Καίτη Γαρμπή.



bottom of page